ASAP Twelvyy – Dope Sample Lyrics

PYONG!
0

You pyonged “ASAP Twelvyy – Dope Sample”

Save Note No Thanks
Follow
Caution: You are now annotating this song as

[Intro/Outro: Biggie Sample]
So you wanna be hardcore With your hat to the back, talkin' 'bout the gats (x6)

[Verse 1]
Man fuck I need a friend to fuck
When I had Ben Frank as a mento', pissin' on ya bench though
As it sits outside, my whole clique outside
Black ?? like we brick outside
It's a cold world (cold world) better buckle up
Harlem World in this bitch gotta double up
Youngest niggas doin' it, fuck y'all niggas ??
Old niggas losin' it, young niggas is movin' it
Trone that I'm crusin' in, shootin' for the stars
While I'm bobbin' to this cooler shit, and I'm on this stupid shit
Sittin' on this stupid shit, ?? got em doobie ??
High as a mu'fucka, fly as a mu'fucka
Twelvy the ??, let a nigga know that
Bullets ain't money, so I let a nigga hold that
Black chrome wit' a black mask, got a black flag
Yea we schemin' on yo black ass

Edit song description to add:

  • Historical context: what album the song's on, how popular it was
  • An explanation of the song's overall story (example: "In this song, Eminem corresponds with a crazed fan who ends up...")
  • The sample used for the beat — use WhoSampled.com and wikipedia as references
Song lyrics have been changed by someone else. Copy your work to your clipboard and click here to reload.