Caution: You are now annotating this song as

Coca, coca, coca cola
"yayo bought me everythang"
Yulla, yulla, baking soda "cocaine is my girlfriend" boila, boila, boilin water "damn I gotta forced game" snorta, snorta make an offer
"no prob I could cook it for ya"

Mi casa su casa partna
"my partnas get stupid guallas"
Retail shops and beauty parlors
To "cover up these dirty dollas"

Mi casa su casa partna
"my partnas get stupid guallas"
Detail shops and beauty parlors
To "cover up these dirty dollas
"

Verse

(Gucci)
Mi casa su casa partna
Mi casa so full of rahstas

More ganja then reefer farmers
You couldn't see me with binoculars
White girl with me; Cindy Lauper
Multi deep like frank sinatra
Gave 10 birds to waka flocka
Told him drop em moreland plaza

Whoozy like the morning after try me then yo skull get fractured
Ransom yo lil hansom son
So sad yo that first daughter captured

Gucci hot as boiling water
My pack just came cross the border
Yo girlfriends a major snorter
But dat bitch ain't worth a quarter

Don't give that anotha thoughta
If you serve me and you shorta
Ounce a half a eigth a quarter

Send my goons to do the slaughter
Hustle hard got from my father
Take no shit got from my mother
Never snitched and never will
I put dat on my baby brother

Coca, coca, coca cola
"yayo bought me everythang"
Yulla, yulla, baking soda "cocaine is my girlfriend" boila, boila, boilin water "damn I gotta forced game" snorta, snorta make an offer
"no prob I could cook it for ya"
Mi casa su casa partna
"my partnas get stupid guallas"
Retail shops and beauty parlors
To "cover up these dirty dollas"
Mi casa su casa partna
"my partnas get stupid guallas"
Retail shops and beauty parlors
To "cover up these dirty dollas"

(Rocko)

Juiceman:
In the kitchen with Patrick Swayze
Me and the yay is dirty dancing
Drop a gold deuce and it white just like some Louie Glass
Stupid Brick Squad chickens in stankin' thru the plastic
Gettin ‘em in and gettin’ em gone, definition of a trapper
I’m the hottest thing walkin' around in East Atlanta
So I’m like a baby, shittin' like a damn pamper
They hatin' my swag, cause these bars is Alaska
Hip-hop police got me workin' under the scanner
Coca cola where’s the water? Watch this doe I serve this order
One on the window, cuz the police just might smell this odor
Barber shops and beauty parlors, just to cover dirty dollars
White girl was super dirty, so I put her in the shower

Waka:
Soo Wooo!
To the B Gang, it’s a G thang, see me,
I’m eyeball shorty
Gucci got the work and Flock got the 40
Work the wheels, and hold the gun
Smoke on my pistol, I wish you’d run
Nigga want some, like which one?
100-round chopper or the handgun
Heard that I ain’t never lost none
I got nicks and dimes you want some
I’m a legend in the hood like Big Pun
Got bales of the mid you want some, I got them
Waka Flocka, Flocka Waka, midgrade bought me everything
I’m gudda gudda, gudda gudda, I put that shit on Gucci Mane
Brick Squad is what the fuck I claim
Goom y'all niggas off the chain (Loony)
Lookin' like he want my chain, I smoke him like some Mary Jane
And shorty that shit real talk… And shorty that shit real talk!

(Chorus)

Shawty Lo:
Shawty Lo call me Escobar, they try to retire me like the great Brett Favre
Still got no wife, but the white be my girlfriend
We be naked, fuckin' with my girlfriend (haha)
Yeah, we share that bitch, got Waka Flocka, Gucci, Rocko in that bitch
Still in the kitchen, flickin' the wrist
And I’m still on the highway, takin' the risk
Back and forth, from the 1 and the 6
Ridin' I20 with a bunch of them bricks
Eh, from the 1 and the 6
Ridin' I20, all white bricks

(Chorus)

(Nicki)
I got that hard Gucc, these bitches easy
I got that cold flu, that itchy sneezy
You in that Mitsubishi, I'm in that Bentley GT
I'm takin' trips with Papi, you walkey-talkey copy?
I got them pookie (?) fiends, might rock some Juciy jeans, I mean some Juicy sweats; maybe some blue Giuseppes
I play foul; no free-throw
Bitch I ball no ? show, dat ass; no peep-show!
???? pronto?, water-front condo
Daughter, son ?; watchin' Telemundo!
Flyer than a rocket, money in my polly-pocket
Wha chyoo coppin'? Put that in my Pippy Long Stockings bitch!

Edit song description to add:

  • Historical context: what album the song's on, how popular it was
  • An explanation of the song's overall story (example: "In this song, Eminem corresponds with a crazed fan who ends up...")
  • The sample used for the beat — use WhoSampled.com and wikipedia as references
Song lyrics have been changed by someone else. Copy your work to your clipboard and click here to reload.