The Sneak Attack Lyrics

Ft: April S. Williams
Produced By: Kenny Parker

PYONG!
0

You pyonged “KRS-ONE – The Sneak Attack”

Publish Note No Thanks
Follow Share

[April S. Williams]
We keep it tight.. we keep it right..
We're comin strong.. we're movin on.. (yeah)
It's time to rise.. and unify..
Keep comin strong (uh-huh, uh-huh, uh-huh!)
Just keep movin on..

[KRS-One]
Yo, where's my people at?
We be where the elite be at
We really never need the gat, we comin with a sneak attack
In fact, best believe we back
What we rap it heats the track
Kenny Parker sees to that, my job is to teach these cats
Present the clear speech they lack
And show 'em how to eat from rap

[April S. Williams]
We keep it tight.. we keep it right.. (that's right)
We're comin strong.. (uh-huh, yeah) we're movin on.. (tell 'em again!)
(Uhh) It's time to rise.. and unify.. (yeah, yeah)
Keep comin strong (uh-huh, uh-huh, uh-huh!)
Just keep movin on..

[KRS-One]
You know why the devil can't get with me?
Cause he's a liar, I've got victory
You can stick with me, my click is free
Negativity, that doesn't live with me
These rappers on one, I've skipped to three
These rappers on A, I've skipped to C
My image, heads ain't quick to be
So I thank you for pickin me
I know why people got to know, these wack rappers got to go
Let a MC rock the show
I'll show 'em how it 'posed to go
We forgot simply what we supposed to know
We still must defeat the foe
So what you got the dough? Your words don't make us glow
In fact they make us slow
How long this gonna take to know you ain't gotta be a ho?

[April S. Williams]
We keep it tight.. we keep it right.. (yeah)
We're comin strong.. (yeah, yeah) we're movin on.. (uh-huh)
(Tell them again!) It's time to rise.. and unify.. (yeah)
Keep comin strong (uh-huh, uh-huh, uh-huh!)
Just keep movin on..

[KRS-One]
Look at the teacher, I stay attuned
People are blessed when I walk in the room
Snakes(?) don't stop me, and if they did
They'd be askin for a tag 'fore they kids
Medical students lose it when I enter any hospital
Doctors wanna talk music and whatever's topical
It's all logical, I perform the impossible
Through words I put hip-hop in you; listen
Here's what we got to do, unify
Defeat the flesh, defeat the beast in you and I
Win or lose I never shout, believe in yourself and never doubt
Discipline is simply a better route

[April S. Williams]
We keep it tight - we keep it tight
We keep it right - we keep it right
We're comin strong - comin strong
We're movin on - movin on!
It's time to rise - it's time to rise
And unify - unifyyyy
Keep comin strong - comin strong
Just keep movin on - keep on movin on
We keep it tight - we keep it tight
We keep it right - we keep it right
We're comin strong - we're comin strong
We're movin on - movin on!
It's time to rise - it's time to rise
And unify - it's time to unify
Keep comin strong
Just keep movin on - keep on movin on
..
Just keep movin on - keep on movin on
Just keep movin on - we gotta keep on movin on
Just keep movin on - wake up and realize
Just keep movin on - that you just keep movin on
Just keep movin on - it's time to realize
Just keep movin on - that you gotta keep movin on
Just keep movin on - keep movin on, keep movin on
Just keep movin on - you gotta keep movin on, you gotta take that time
Just keep movin on - you gotta realize, that it's time
- keep on movin on, keep on movin on

Song lyrics have been changed by someone else. Copy your work to your clipboard and click here to reload.