NoFear

Follow
NoFear's photo

Bougie means girls that are ghetto fab, he’s saying that his chicks gotta be hot and about it, not ratchets.

This video is processing – it'll appear automatically when it's done.

This annotation hasn't yet been reviewed by the Rap Genius editors

Show other contributors +

February 25th, 2014

bougie girls are girls that are stuck up. he wants girls that are down to earth and fun to be around

Add a suggestion

Got nikes on and fitted jeans

This video is processing – it'll appear automatically when it's done.

This annotation hasn't yet been reviewed by the Rap Genius editors

Show other contributors +

3 more hooks, then the song is done.

This video is processing – it'll appear automatically when it's done.

If you’re in Reedley, go dumb with us!

This video is processing – it'll appear automatically when it's done.

You might wanna run cuz his bars are hot and he’ll scorch your ass lol.

This video is processing – it'll appear automatically when it's done.

We’re just having a good time, nobody does it better.

This video is processing – it'll appear automatically when it's done.

He’s on point, his rhymes are clever and sharp.

This video is processing – it'll appear automatically when it's done.

We’re having a good time so we don’t really need you, you shoulda stayed with us.

This video is processing – it'll appear automatically when it's done.

He’s sweet and his lyrics have a smooth flow but his rhymes sting you cuz his bars are hard.

This video is processing – it'll appear automatically when it's done.

We’re just living with no regrets.

This video is processing – it'll appear automatically when it's done.

why is this assumed to be the FBI? could someone please explain?

Wtf is this shit.

"Since u say u a dime can I flip that" (YG – She A Model) | pending

Dime as in weed, flip that as in make money off it, it’s just a pun.

"All my niggas rep that gang" (Wiz Khalifa – Young Khalifa) | accepted

Rep* that gang *

"Haters wanna be me, but can't walk in my Chuck Taylor's" (Wiz Khalifa – Hit Tha Flo) | accepted

They can’t walk in his shoes, popular saying.

"Death before dishonor is the only fucking motto" (Thai – Gang Bang (Remix)) | pending

When you’re in a gang, you have to be so loyal that you’d rather die than dishonor your gang.

"I be MIA" (Wiz Khalifa – MIA) | accepted

Missing in action. He’s always on tour, getting money and shit so he always seems to be M.I.A. to the people back in pittsburgh.

Tyga? you mean wiz, lol.

"O-D we're O-G's" (Tyga – Molly) | rejected

He’s also saying that he’s OD'ing with other OG’s

Tyga – Molly | accepted

WTF!! I edited like a bunch of lines correctly and it didnt save….

NoFear hasn't added any songs!